7. Dani medijske pismenosti ove godine su se obilježili u tjednu od 22. do 28. travnja. Projekt na držanoj razini je 2018. pokrenula Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, a provodi se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Svi dječji vrtići, osnovne i srednje škole, fakulteti, knjižnice, kina, mediji, udruge i druge ustanove mogu se uključiti tako da organiziraju predavanja, radionice, panel diskusije, filmske projekcije i druge aktivnosti s ciljem učenja o medijima i promicanja medijske pismenosti – uživo, ili putem interneta.
OŠ Klinča Sela već nekoliko godina sudjeluje u obilježavanju Dana medijske pismenosti. Učitelji informatike, razrednici i učitelji razredne i predmetne nastave provode sa svojim učenicima različite radionice, predavanja i kvizove kako bi učenici bili što bolje upoznati s medijima i njihovim utjecajem na naš život. Tako je naša škola organizirala predavanja i radionice u razrednoj i predmetnoj nastavi.
Kroz tri dana, učenici nižih razreda su prisustvovali predavanju o medijima, sudjelovali su u radionici o pozitivnim i negativnim stranama medija, učili su na primjerima te su sve ponovili kroz zabavan kviz.
Učenici prvog i drugog razreda su na informatici razgovarali o nasilju u crtićima i o tome da prekomjernim gledanjem nasilja dovodi do manjka empatije. Zaključili su da je teško u potpunosti izbjeći nasilje u crtićima, ali da je važno ne ponašati se tako u stvarnom životu. Izrađivali su vlastite animacije, odnosno crtiće u kojima nije smjelo biti nasilja.
Učenici 6. b razreda su sudjelovali u radionici na kojoj su u parovima osmislili pravila lijepog ponašanja i komuniciranja na internetu, a potom su rangirali navedena pravila u grupama od četiri učenika. Svaka grupa je jasno argumentirala svoj odabir pred ostalim učenicima.
Učenici 6. a razreda su na satu razrednika sudjelovali na radionici o umjetnoj inteligenciji i njenom utjecaju na obrazovanje.