Svjetski dan broja π koji je također postao Međunarodni dan matematike obilježava se diljem svijeta 14. ožujka. Taj dan je odabran jer je 3.14 najjednostavnija aproksimacija broja π.
kada prvo napišemo mjesec, a zatim dan. Ovaj dan ima poseban značaj jer promiče matematiku i potiče interes učenika, studenata i zaljubljenika u matematiku. Obilježavanje Dana broja π može potaknuti kreativnost, istraživanje i razumijevanje matematičkih konstanti, a škole ga mogu iskoristiti za edukativne aktivnosti, kvizove, izradu plakata i pjesmica o matematici.
Učenici 8. c razreda pod vodstvom mentorice učiteljice Lidije Vinovrški istraživali su (ne)poznate matematičare prošloga stoljeća te su zanimljivosti o njima prezentirali s pomoću prezentacija.
Otkrili su da su se mnogi matematičari i matematičarke zaljubili u matematiku već u djetinjstvu, neki od njih nisu bili uspješni u matematici za vrijeme osnovnog školovanja, ali su postali uspješni u drugim područjima u kojima su briljirali, ali naravno uz pomoć matematike. Matematičari su često puta i vizionari koji svojim radom pridonose raznim izumima koji nam danas olakšavaju život, a mnogo takvih izuma nas još čeka u životu. Ali jedno je sigurno, bez matematike nema ništa. A i „ništa“ je matematika.
Učenici 6. b razreda su kroz rješenja matematičkih zadataka otkrivali sumnjivca pljačke banke „Pi“ te su najbrži i najtočniji zaradili diplomu i postali najbolji detektivi u razredu.